Społeczeństwo, duchowość, medycyna, zdrowie i ich TABU.. Kontrowersyjnie i bez ograniczających schematów

Strona główna » Afery » Wojna w Polsce?! „Wezwiemy obce wojska, zastrzelimy Kaczyńskiego, podpalimy siedzibę PiS”

Wojna w Polsce?! „Wezwiemy obce wojska, zastrzelimy Kaczyńskiego, podpalimy siedzibę PiS”

Witaj na stronie Jarka Kefira!

Tematy tabu i kwestie pomijane i przemilczane, nie tylko w oficjalnej debacie publicznej. Ale także przez wielu "niezależnych" autorów. Interesuje mnie społeczeństwo i jego tabu, duchowość i jej paradoksy, wyzwania jakie stają obecnie przed naszą cywilizacją. Ciekawią mnie ukrywane fakty na temat zdrowia, grzechy i grzeszki medycyny, także medycyny naturalnej. Trochę o polityce, zwłaszcza o tym jak wielkim oszustwem są ideologie i religie. Inne ciekawe, niewyjaśnione i tajemnicze tematy także goszczą na mojej stronie. Zapraszam serdecznie!
WAŻNE zastrzeżenie dotyczące treści o medycynie i zdrowiu [Kliknij tutaj]

Statystyki WordPress:

  • 23,636,755 Wyświetleń

Statyki MiniStat:

Hej! Jeśli zależy Ci na przekazywaniu dalej niezależnych informacji i na tym by było ich więcej, możesz dołożyć swoją cegiełkę. Dzięki darowiznom jestem niezależny od partii, ideologii, koncernów. Mogę dzięki temu dostarczać Ci kontrowersyjnych, zakazanych i niewygodnych dla systemu treści. Aparat władzy i opresji niechętnie patrzy na takie publikacje. Więc moja działalność zależy m.in. od Twojego wsparcia. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, kliknij na poniższe obrazki:

Książki ezoteryczne, filozoficzne, o medycynie naturalnej i wiele innych:

Medycyna naturalna: Ogromny wybór ziół, suplementów, kosmetyków i innych preparatów:

Najlepsze soki, oleje i inne produkty medycyny naturalnej:

Wojna w Polsce?! „Wezwiemy obce wojska, zastrzelimy Kaczyńskiego, podpalimy siedzibę PiS”

mainstreamDo niebywale kryzysowej sytuacji doprowadziły rządzące jeszcze niedawno elity polityczne spod znaku PO-PSL. Doniesienia, jakie napływają z mediów są skrajnie niepokojące. Mowa m.in. o zastrzeleniu Jarosława Kaczyńskiego, podpalenia siedziby PiS na Nowogrodzkiej czy wezwaniu obcych wojsk w celu „przywrócenia demokracji„.

Oni grożą nam wprost interwencją militarną państw zachodnich! Żadna ekipa nie miała tak wielkiego bólu dupy na odchodnym jak dziś PO-PSL i związany z nimi „salon„. Dlaczego? Bo 800 afer tej ekipy wciąż czeka na wyjaśnienie, rozliczenie i ukaranie. To są przestępcy i oni dobrze wiedzą, że waży się teraz ich los.

PiS, czyli partia niestety konserwatywna i katolicka, zyskuje u mnie dużo po tym, jak reaguje na nią mainstream. Czyli jak reagują ludzie, którzy przez lata wyzyskiwali i zniewalali nasz kraj, bogacąc się przy tym ponad miarę.

Przyjrzyjmy się tym wypowiedziom.

O ostatnich wydarzeniach i o zamieszaniu związanym z Trybunałem Konstytucyjnym możecie przeczytać poniżej:
Czy Petru opłacał ludzi protestujących pod Trybunałem Konstytucyjnym?
PO planowało zamach stanu posługując się Trybunałem Konstytucyjnym!
„Komitet Obrony Demokracji” zdemaskowany! Zobacz kto się za nim kryje!

Siedziba PiS może zostać podpalona” to z kolei napisał Stefan Niesiołowski z PO.
Link poniżej:
http://telewizjarepublika.pl/quotmoze-dojsc-do-spalenia-siedziby-pisquot-jest-zawiadomienie-do-prokuratury-ws-slow-niesiolowskiego,27182.html

Od kilku dni w internecie krąży historia pewnej kobiety, która została ostrzeżona przez muzułmanina, że 12 grudnia nie powinna wsiadać do warszawskiego metra. Dlaczego? Po zamachach w Paryżu w całej Europie narasta niepokój związany z zamachami terrorystycznymi.
Dalej:
http://www.se.pl/wiadomosci/polska/warszawa/ostrzegl-ja-nie-wsiadala-do-metra-w-warszawie-12-grudnia-czy-jest-sie-czego-bac_739649.html

A w tej poniższej wypowiedzi, prof. Stępień ostrzega „swojaków” by nie chodzili na demonstracje uliczne, bo coś złego może się stać. Przestrzega swoich przed zaplanowaną prowokacją, mającą posłużyć jako pretekst do interwencji?! Również w tej wypowiedzi, Stępień wprost grozi nowemu polskiemu rządowi obcą (w domyśle – niemiecką) interwencją militarną. Trzeba dodać, że takie artykuły (jak poniższy z niemieckiej interii) nigdy nie ukazują się bez wyraźnej zgody kogoś ważnego.

Ludzie nie powinni wychodzić na ulice, bo zawładnie nimi przerażenie i zapanuje chaos. Może nawet dojść do strzelaniny, albo mogą pojawić się żądania wprowadzenia władzy dyktatorskiej – wyjaśniał.
Zaznaczył też, że sprawy mogą postępować w błyskawicznym tempie i zmierzać w bardzo niebezpiecznym kierunku. – Może zrodzić się pomysł, żeby poprosić o pomoc kraje sąsiednie. Niewykluczone też, że Ci sąsiedzi w ogóle nie będą pytali, czy ta pomoc jest potrzebna, tylko wejdą. Przecież Zachód nie będzie ryzykował kolejną wojną światową.”

Dalej:
http://fakty.interia.pl/raporty/raport-spor-wokol-tk/komentarze/news-jerzy-stepien-zamach-sie-juz-dokonal-jestesmy-swiadkami-demo,nId,1937131#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=chrome

Co przyniesie przyszłość? Nie wiadomo. Ważne jest jednak to, że w niemieckich mediach siejących spustoszenie w polskich umysłach, już pojawiają się otwarte groźby wojny ze strony zachodniego sąsiada. Już raz taka sytuacja była, i zakończyła się rozbiorami.

Autor: Jarek Kefir

Czy uważasz moje artykuły za wartościowe? Za odkrywające coś więcej niż te w nastawionych zarobek i dezinformację mediach? Uważasz że wnoszą do Twojego życia coś pozytywnego? Możesz wesprzeć ideę mojej strony, jest to dobrowolne i nieobowiązkowe. Nie ma u mnie abonamentów, przymusowych prenumerat, cen za artykuły.
–Poniżej opisałem, jak to zrobić, link:
https://kefir2010.wordpress.com/wsparcie/

 


104 komentarze

  1. Roni7 pisze:

    Trzeba to zgłosić do prokuratury na to jest paragraf teraz dopiero pokazują swoje prawdziwe oblicze nie powinno ujść im to płazem. „Bul dupy” osiągnął granice rozsądku.

    Lubię

  2. Roni7 pisze:

    Nie damy się tym niemieckim skurwysynom szwaby widzą że powoli tracą władzę nad europą i kto jest najbliżej wiadomo kto czyli my. Gdyby zaatakowali nas to są skończeni bo wtedy wchodzą jankesi i jest gorąco

    Lubię

  3. grzegorzadam pisze:

    Przecież RFN to usa-ńska spółka do 2099…!?..
    Jest gorąco jak cholera!

    Lubię

  4. grzegorzadam pisze:

    Zgodnie z prawem międzynarodowym jesteśmy cały czas w stanie wojny z Hitlerem, a ziemie zachodnie z Gdańskiem i ‚korytarzem’ należa formalnie do III Rzeszy!
    Przyjdą jak po swoje, a agenci niemieccy praktycznie rozbroili kraj.
    Młodzi potrafią tylko cpykać na pejsbuku i smartfonach…
    W jakim stanie jest armia niemiecka?…
    Bo my zakupilismy od nich złom bez osprzętu, takie interesy robili ”polscy” politykierzy..

    ==Konsekwencje braku Traktatu Pokojowego po II Wojnie Światowej dla Niemiec oraz całej Europy

    Formalnie RFN istnieje na podstawie rejestracji w Izbie Handlowej we Frankfurcie nad Menem jako BRD GmbH czyli Bundesrepublik Deutschland GmbH (!?) czyli Sp. z o.o.

    Adam FERCH
    W Niemczech powstał ruch obywatelski „Bürger Bewegung“ , który ma na celu uregulowanie statusu prawnego Państwa Niemieckiego. Chodzi o to, że po II Wojnie Światowej nie został zawarty traktat pokojowy pomiędzy państwami koalicji antyniemieckiej i III Rzeszą.
    Traktat ten winien m.inn. zakończyć istnienie III Rzeszy.
    Po kapitulacji niemieckiego Wehrmachtu 8-go maja 1945, nie nastąpiła kapitulacja III. Rzeszy. Nie ma traktatu pokojowego zamiast którego weszły w życie konwencje regulujące prawa państw okupacyjnych : ZSRR, USA, Wielkiej Brytanji i Francji. Do dnia dzisiejszego między tymi stronami panuje zawieszenie broni.
    Traktatu pokojowego nie chcieli alianci. Tylko Sowieci mieli przygotowany traktat pokojowa z III Rzeszą lecz nie mogli go podpisać bez pozostałych aliantów . Obecnie III Rzesza jest nadal formalnie w stanie wojny (zawieszenia broni) z 46 państwami.
    Natomiast Japonia podpisała 8.9.1951r. traktaty pokojowe z 47 państwami.
    Formalnie RFN istnieje na podstawie rejestracji w Izbie Handlowej we Frankfurcie nad Menem jako BRD GmbH czyli Bundesrepublik Deutschland GmbH (!?) czyli Sp. z o.o.
    RFN nie powstała nigdy jako państwo lecz jako twór samorządowy. RFN nie mogła zaistnieć jako państwo ponieważ III Rzesza Niemiecka nigdy formalnie nie przestała istnieć.
    Obecne Niemcy nie mają konstytucji lecz jedynie ustawę zasadnicza, która jest regulacją prawną na obszarze militarnie okupowanym przez aliantów. Ustawa ta powinna być zastąpiona konstytucją, która miała powstać dopiero po zjednoczeniu i uzyskaniu pełnej suwerenności Niemiec. Obecne Niemcy bez konstytucji nie są suwerennym państwem. Zamiast konstytucji obecne Państwo Niemieckie ma jedynie „Grundgesetz (GG)“ czyli ustawę zasadniczą. Artykuł 139 tejże GG dotyczy przepisów denazyfikacji natomiast nie znosi ustawodawstwa III Rzeszy. W efekcie obecni obywatele Niemiec są nadal formalnie obywatelami III Rzeszy !

    Jaka jest konkluzja? Niemcy nie są suwerenne, są uważane za swojego rodzaju „marionetkę USA“, nie mogą przeprowadzać ogólnokrajowego referendum w sprawach politycznych, a urzędy i nawet policja w Niemczech są formalnie sprywatyzowane, etc.
    Nie zastały wprowadzone nowe przepisy o przynależności państwowej, a nadal działa prawo wprowadzone przez Hitlera w 1934 roku kiedy to zlikwidowano konstytucję (Verfassung) z 1919 roku – Republiki Weimarskiej i wprowadzono nazistowskie ustawodawstwo , którego nie zlikwidowano po II wojnie.
    Kwestia obywatelstwa – przynależność państwowa pozostała określona jako „Deutsch” – tak jak w III. Rzeszy. W 2010 roku ustawa o obywatelstwie została usunięta z GG. Wobec tego praktycznie Niemcy nie maja określonego obywatelstwa.
    I tak w niemieckim aktualnym dowodzie osobistym, zwanym błędnie „personalausweis“, (a powinno być „Persönliche Ausweis “) jest również błędnie określona – przynależność państwowa jako „Deutsch“. Nie ma takiego państwa jak Deutsch! Powinno być Deutschland!
    Wniosek : nie ma państwa „Deutsch“. Czyli obecni obywatele Niemiec są formalnie bezpaństwowcami.
    Powyższe i inne liczne nieprecyzyjności w określeniach to nie pomyłki semantyczne wśród znanych z zamiłowania do porządku Niemców, to zamierzone powolne i cząstkowe ujawnianie przed społeczeństwem zaplanowanego niepraworządnego -totalitarnego stanu faktycznego.
    Ale jak uregulować to wszystko, skoro „de jure“ III Rzesza istnieje a „de facto“ nie istnieje? Z kim i kto w imieniu Niemców ma podpisać traktat pokojowy?
    Przedstawiciele ruchu obywatelskiego Bürger Bewegung apelując w sprawie konieczności zawarcia traktatu pokojowego po II Wśw. po długotrwałym i bezskutecznym zwracaniu się do urzędów niemieckich udali się do Moskwy i tam byli przyjęci w MSZ Federacji Rosji tłumacząc że RFN = III Rzesza. Tylko Moskwa uznała problem za istniejący. Ale sprawa i tam również utknęła. Zwracano się również do innych aliantów, ale zostali zignorowani i wszyscy biorą wodą w usta. Nie ma tematu…
    Manifestacje uliczne ruchu obywatelskiego Bürger Bewegung na razie nie są skuteczne bowiem zamożni Niemcy, manipulowani liberalno-lewackimi mediami, nie chcą zajmować się problemami ogólnymi .

    Powyższe informacje jedynie sygnalizują problem, a szczegółowe informacje w tej sprawie dla znających język niemiecki są w :
    · http://www.staatenlos.info;
    · http://www.wahrheiten.org/blog/brd-luege/
    · http://deinerechte.wordpress.com/tag/entnazifizierung/
    http://derhonigmannsagt.wordpress.com/2012/01/24/die-wahrheit-ist-einsam-solange-die-luge-regiert/
    Jak twierdzą sami Niemcy : organizacja rządząca obecnie w Niemczech, zwana RFN, jest czymś co jest w rzeczywistości „hitlerowskim dominium totalitarnym z 1934r.“, a ponadto wiele obowiązujących ustaw pochodzi z lat 30-tych czyli hitlerowskich.
    Uogólniając: skoro RFN w powyższej postaci dominuje w UE, to przez RFN cała Europa staje się formalnie i praktycznie znazyfikowaną IV Rzeszą co stanowi podstawę problemu.
    Problem Polski :
    Rozważając skutki braku traktatu pokojowego po II WŚw na sytuację Polski stwierdza się , że Polska po 8 maja1945r., po utworzeniu PKWN i PRL jest nadal pod okupacją. Bowiem PRL będący dominium sowieckim został zapewne stworzony jako eksperyment do przygotowania ludzi na czasy dzisiejsze. PRL był w istocie tworem komunistycznym, którego organy stanowiły uzurpację „władzy“ będącej w PRL-u swoistym przedsiębiorstwem. Ten status mamy w III RP uchodzącej błędnie za Państwo Polskie do dziś.
    II RP prawnie nigdy nie została rozwiązana. Lech Wałęsa składając niewłaściwą przysięgę nie został prezydentem II RP – złożył przysięgę na PRL-owską konstytucję potwierdzając tym samym kontynuację PRL, funkcjonującego od 1989r pod nazwą „III RP”.
    Formalnie II RP nadal istnieje w granicach wg. stanu z 31.08.1939! To znaczy Kresy Wschodnie (Wilno, Lwów, Grodno itd) prawnie do dziś są Polskie!
    Brak traktatów pokojowych po II Wojnie Światowej sprawia, że istnieje do dziś stan wojny między Polską a Niemcami co jest wyraźne w gospodarce.
    Jeden z wielu przykładów anomalji formalnych w III RP :
    · wszystkie urzędy państwowe są jedynie prywatnymi przedsiębiorstwami uzurpującymi sobie prawo urzędowe! Urzędnik państwowy musi mieć Legitymacje Urzędową, natomiast wydawana obecnym urzędnikom t.zw. legitymacja służbowa nie uprawnia ich do sprawowania czynności urzędowych. ==

    https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwju_4f_mtbJAhVE7xQKHZXIDLUQFghDMAY&url=http%3A%2F%2Fdakowski.pl%2Findex.php%3Foption%3Dcom_content%26task%3Dview%26id%3D12538%26Itemid%3D47&usg=AFQjCNEpHmGR2teQTYSSsj60Pb0oxYnEjw&sig2=7tM2yqgymVhpnBcXJDyQcA

    Lubię

    • Roni7 pisze:

      Niekoniecznie ponieważ w Polsce istnieje podziemie które w razie czego to ruszy z niemieckim okupantem. To pewne stronnictwo generałów Petelicki do nich należał

      Lubię

    • devingo pisze:

      Formalnie RFN miala byc pod okupacja USA do 2090 roku;rzad,media,itd.Wszystkie dyrektywy wychodza z Pentagonu i Wall Street . To co sie dzieje to bicie piany dezorientacji ale w tym jest jakis plan zwany ;dazeniem na wschod przy czym za wszelka cene ,po trupach bialych europejczykow.Eugenicy maja dokladnie oszacowany plan i liczby pozostalych slowian zyjacych miedzy Uralem a Odra i ich celem jest zredukowanie te liczby. Faktycznie to Polacy powinni miec jakas podziemna orgnizacje ,na wzor AK,przygotowana na wszelki wypadek ale niezaezna od rzadu.

      Lubię

      • Roni7 pisze:

        Bo ją mają nawet nie wiesz jak rozbudowaną, jak to mawiał śp. pamięci docent Józef Koseccki „Najlepszy wywiad to taki o którym nikt nic nie wie”

        Lubię

    • Krysia pisze:

      ,, Nie ma traktatu pokojowego zamiast którego weszły w życie konwencje regulujące prawa państw okupacyjnych : ZSRR, USA, Wielkiej Brytanji i Francji. Do dnia dzisiejszego między tymi stronami panuje zawieszenie broni.
      Traktatu pokojowego nie chcieli alianci. Tylko Sowieci mieli przygotowany traktat pokojowa z III Rzeszą lecz nie mogli go podpisać bez pozostałych aliantów ”

      Dziś wyraźnie widać współpracę Wielkiej Brytanii, Francji i Niemiec na rzecz interesów USA. Z powyższego zdania wynika, że jedynie Rosji zależało na niepodważalnym prawie.

      ,, Bowiem PRL będący dominium sowieckim został zapewne stworzony jako eksperyment do przygotowania ludzi na czasy dzisiejsze.”
      Może to być prawdą, ale z drugiej strony dziwi fakt, że ani Rosji, ani Polsce nie zależało na prawnym usankcjonowaniu powojennych granic.

      Co się w Polsce obecnie dzieje?
      Włos się jeży na głowie, gdy słyszy się Petru na wiecu KODu i określającego jutrzejszy marsz, marszem szaleńców!
      Neuman o ludziach, którzy jutro wezmą udział w marszu, wyraża się ,,oni”!
      Dziś ,,MY” a jutro ,,ONI”!
      O takim dzieleniu Polaków nie da się mówić spokojnie! To jawne podburzanie do wojny domowej! Napuszczanie rodaków na siebie zgodnie z powiedzeniem ,,gdzie dwóch się bije, trzeci korzysta”! Takie pranie mózgów może się źle skończyć dla wszystkich.
      Polacy mają walczyć z Polakami dla idei partyjnych?
      Trzeba nie mieć sumienia i być największymi sprzedawczykami narodu, aby skłócać ludzi żyjących pod jednym sztandarem.
      Polacy! Nie dajmy się sprowokować i wciągnąć w grę, która nas kosztować będzie najwięcej! Jeżeli doprowadzimy do chaosu w naszym kraju, będzie to na rękę Niemcom i stanom. Czy tego chcemy?

      Serdecznie pozdrawiam.

      Lubię

      • Roni7 pisze:

        I dlatego trzeba zrobić zamach stanu na pełnej kurwie wprowadzić generała na tron Polski. Zdrajców powiesić wyprowadzić wojsko na ulice, uszczelnić granice i zacząć szkolić ludzi a potem sprzedawać im broń. Następnie uprościć system podatkowy , zlikwidować podatki dochodowe. Powołać monarchię czyli król plus 12 doradców ( specjaliści od prawa, wojskowości, gospodarki, nauki i techniki, ochrony środowiska, kultury i historii) Potem stworzyć rząd składający się z 7 ministerstw ( wiek ministrów maksymalnie do 30 lat) rząd to władza wykonawcza czyli pomagiery , a środowisko króla to władza ustawodawcza i reprezentacyjna. Podzielić kraj na 12 województw, zlikwidować powiaty oraz dać więszką autonomię gminom oraz województwom czyli (własna waluta, własne prawo, własny rząd) a na koniec podpisać traktat pokojowy tworzący federację z Polski, Węgier,Rumuni, Czech, Słowacji, Białorusi, Chorwacji.

        Lubię

  5. Bubus pisze:

    Trudno to czytać, bo Większość wypowiedzi jest chora, pisana bez zastanowienia. Faktycznie, nasza Polska to bardzo dziwny kraj, gdy daje się wmanewrować różnym głosicielom „prawdy”.
    Zamiast budować,rozwijać się, dajemy się wykorzystywać przez politycznych głosicieli żądnych „władzy”.
    Żaden poważny człowiek, mający wielki autorytet nie jest w stanie przeciwstawić się tej brukowej hipokryzji, bo zaraz jego oplują.
    Należy zastanowić się , co było główną przyczyną, utraty niepodległości, czyli zaborów , czy czasem nie my sami, nasza wielka narodowa głupota. .
    Gdzie się podziała taka wielka potęga Jagiellonów w Europie.
    Europie wcale nie zależy na silnej Polsce, a my musimy mieć wrogów, tak na zachodzie, wschodzie , północy, czy południu.
    A czy nam samym naprawdę zależy aby Polska była silna, chyba też nie.
    Nie potrafimy się sami rządzić, pokazało to PO + PSL, a dziś PIS tworzy jeszcze ten cyrk.

    Lubię

    • devingo pisze:

      Przyczyna drogi kolego jest zarzadzanie Polska od wiekow wlasnie korporacja watykansk-niemiecka.Papiez namaszcza biskupow ci krolow ,krolowie -szlachte a reszta to bydlo ich zdaniem bez prawa do glosu.Slowem ludek do dojenia i strzyzenia.TO krolowie nadawali prawa zydom do bicia monet,do sadownictwa i to sa fakty historyczne.Nie rozumie jak obca nacja w Polsce mogla miec prawo do sadzenia Polakow?Dlaczego krol sam z siebie dawal prawo sadownictwa wlasnie zydom?Tak watykan kazal?Sredniowieczna Europa w zachowywala trzezwy umysl,pozbywajac sie wlasnie zydow ,gdyz rozkladali kazde jedno panstwo i krolestwa na czynniki pierwsze ,do poziomu zerowego,wodorostow i mulu.Polska natomiast przyjmowala ich nadawajac prawa nieslychane ,mianowicie do kontrolowania przeplywu pieniadza i sadzenia swoich poddanych,Przeciez wiadomo jak moze sie to skonczyc ,zreszta sie wlasnie tak to skonczylo jak skonczylo.Polska silna musi miec Polakow w rzadzie.Pan Rafal Gawronski napisal kiedys bardzo slusznie,ze kazdemu polskiemu politykowi powinno sie przeprowadzic testy DNA i wiedzielibysmy odrazu kto skad pochodzi .GEneralnie to nawet to nie jest potrzebne ,bo po owocach ich poznac,ich zamiary wzgledem polakow sa jednoznaczne i bez testow idzie ich rozpoznac..owe elity. Polska padla i to dawno ,bo jest w obcych rekach z nie swoim rzadem ,ktory grabi narod podatkami ..zupelnie jak w sredniowieczu lub jeszcze gorzej.Tamci placil im dziesieciny a my? I oby to tylko kwestia podatkow byla a narod co robi?idzie modlic sie do kosciola ,za owy rzad i sluszne decyzje. Przy obecnej hipnozie religijnej ,medialnym klamstwom i politycznej dezorientacji ludu nie ma mowy o wolnosci.

      Lubię

      • gmo zabija pisze:

        Od mieszka mamy przejebane bo nas zazydzili na potege jestesmy na wpol zzartym slowianskim organizmem, spotkac dzisiaj prawdziwa slowianke biusciasta dupiasta mozna juz chyba tylko w pornosach, za atlantydy zydomongoly robily to samo, wszystko chcieli przejac dla siebie a ludy zniewolic albo wybic i zostawic tylko troszke niewolnikow i niewolniczek do pracy i do lozka, nic sie nie zmienilo teraz widac po co popsl uchwalila ustawe 1066 o obcych wojskach w polsce wlasnie na taka okolicznosc, to jest sprawa zycia i smierci dla POgimbusow

        Lubię

  6. grzegorzadam pisze:

    ==Europie wcale nie zależy na silnej Polsce, a my musimy mieć wrogów, tak na zachodzie, wschodzie , północy, czy południu.
    A czy nam samym naprawdę zależy aby Polska była silna, chyba też nie.
    Nie potrafimy się sami rządzić, pokazało to PO + PSL, a dziś PIS tworzy jeszcze ten cyrk.==

    Polska nie musi mieć żadnych wrogów!
    Co to za poglądy?
    Jestesmy tłamszeni od 966 roku oficjalnie..

    Lubię

    • Roni7 pisze:

      To fakt gdyby Polacy sami siebie szanowali to by inni nas szanowali popatrz na taką Turcję dostali po dupie od nas i to nie raz wielokrotnie biliśmy się z nimi oni brali nasze słowianki w jasyr i co a no to że mają do dziś do nas szacunek. Nie uznali zaborów do samego końca czekali na posłańca z Lechistanu a w czasach zaborów iluminat Adam Mickiewicz przy współpracy tureckiego wywiadu szykował budowę Polskich legionów. Dawali Polakom schronienie podczas zaborów.

      Lubię

  7. Rozsądna Anna pisze:

    Bardzo Was wszystkich proszę o zachowanie nie spokoju,bo tego w tej sytuacji już się nie da,ale rozsądku i rozwagi.analizy sytuacji i podjęcia właściwych kroków.Tak abyśmy to nie my zwykli obywatele ucierpieli,ale ci którzy nam to wszystko serwują.
    A kto to wszystko nakręca to my normalni ,mądrzy obywatele chcący tylko spokoju i dobra dla naszej ojczyzny dobrze wiemy.
    Wiadomo,że ptak który sra do swojego gniazda nie jest godzien
    w nim przebywać,więc wszystkie te zasrańce jak michniki,stępnie,petrusy i inni zdrajcy i złodzieje ,jak im się teraz
    w Polsce nie podoba ,to niech spieprzają do swoich pobratymców niemiaszków albo żydochazarów ,którzy tą sytuację w kraju sprowokowali,marzy im się judeopolonia,ale ich niedoczekanie.Jedno jest pewne w tej sytuacji to my porządni
    obywatele musimy się wszyscy obudzić i zjednoczyć.
    Potrzebny jest nam godny,oddany i fachowy lider,nie możemy się od tak poddać.Jestem tak wku…….na,ale staram się myśleć
    rozsądnie.Podpowiedzcie od czego zacząć naszą walkę w miarę
    możliwości każdego z nas.

    Lubię

  8. grzegorzadam pisze:

    Od wolnego dostępu do broni…
    Niewykonalne w tych realiach..

    Lubię

    • Krysia pisze:

      ,, Od wolnego dostępu do broni…
      Niewykonalne w tych realiach..”

      I całe szczęście od Boga, że jest to niewykonalne. Na jutrzejszym marszu miałbyś tysiące trupów. Polacy nie mają świadomości wyższego dobra narodu, nie mającego nic wspólnego z przynależnością partyjną, z popieraniem polityków, z wyznaniami religijnymi, ze statusem społecznym.
      Dajemy się, jak ostatnie barany wmanewrowywać w dążenia ludzi żądnych władzy, którym nie zależy na Polsce!

      Lubię

      • Roni7 pisze:

        „I całe szczęście od Boga, że jest to niewykonalne. Na jutrzejszym marszu miałbyś tysiące trupów.” masz rację gdy słyszę te jęki lemingów – demokracja demokracja to mam wrażenie że to chodzące trupy wydmuszki

        Lubię

      • grzegorzadam pisze:

        Zakładasz że każdy wziąłby UZI na marsz?
        To jest niewiarygodne.
        Problem polega na BRAKU możliwości jakiejkolwiek obrony!
        Uzbrojony naród jest ‚buforowany’.
        W tym układzie jakakolwiek banda uzbrojona likwiduje takich
        jak my…

        Lubię

        • Roni7 pisze:

          Ja przecież nic nie mówię że każdy wziąłby uzi na marsz . Wiem o czym mówisz bo moi przodkowie zostali zarżnięci na wołyniu więc nie mów mi o bezradności bo wiem czym ona jest.

          Lubię

        • grzegorzadam pisze:

          ==Wiem o czym mówisz bo moi przodkowie zostali zarżnięci na wołyniu==
          Moi też..
          To nie było do Ciebie ! 😉
          tylko do @Krysi która tak jak i Ciebie pozdrawiam !

          Lubię

        • Krysia pisze:

          Rozumiem, Grzesiu, o czym mówisz, ale zrozum, Polacy rzucani przez lata między partie rządzące, uczeni, że Polak to katolik, a reszta to wychrzty i poganie, człowiek majętny to zawsze złodziej, a po jego przeciwnej stronie stoją biedni, oszukiwani, którzy w ich pojęciu stanowią Polskę. Zwykły sąsiad to powód do czujności, a co dopiero ktoś o odmiennych poglądach politycznych, wyznaniowych.
          Dochodzi do tego frustracja, brak środków do życia, tęsknota za mężem, żoną, którzy są gdzieś tam daleko, na zmywaku.
          Wystarczy iskierka, jak słowa durnego Petru czy Neumana, aby ludzie zaczęli rozładowywać swoje pokłady złości na tych co są najbliżej. Przecież nie na glizdach, które jątrzą! Te jak szczury zdażą schować się.
          Dlatego jest wielka potrzeba przekonywania, że POLACY W JEDNOŚCI TO DROGA DO WOLNOŚCI!

          Lubię

        • gmo zabija pisze:

          Petru Neuman spokojnie mogli by treblinka zarzadzac

          Lubię

    • Roni7 pisze:

      Jak najbardziej wykonalne jankesom jest to na rękę bo jeszcze na tym zarobią , nie na rękę jest Rosjanom i Niemcom oraz naszym vosldojczom.

      Lubię

      • super duper pisze:

        No właśnie, IM chodzi przecież o to żebyśmy byli jak te bezbronne króliczki, teraz możemy sobie w razie czego tupnąć nóżką. Żegnaj słowiańska waleczności!


        Krytycy dostępu najwyraźniej nie rozumieją, że można to wprowadzać stopniowo, przecież nie musimy się od razu każdy zbroić po zęby. Jednak czas wydaje się odpowiedni, by zacząć o tym rozmawiać.

        Lubię

        • grzegorzadam pisze:

          Zgoda!
          Tylko jakby to siędzieje tu i teraz i roczne uprawomocnienia ustaw moga być spóźnione..

          Lubię

      • grzegorzadam pisze:

        Nie..
        Pejs-zbookom nie jest to miłe..

        Lubię

  9. devingo pisze:

    ale wczesnie grzegorzdodam od dostepu do prawdziwej histori slowian.

    Lubię

  10. oko pisze:

    ….wszystko wskazuje na to, że o ile nie istnieje jakaś faktycznie tajna organizacja wojskowa, o której nic nie wiemy, to ciniutko nasza przyszłość wygląda…i nie pomoże tu szczere oburzenie Krysi, czy innych komentatorów niestety. Nie czarujmy się – spójrzcie dookoła siebie…czy we własnej rodzinie lub chociażby u sąsiadów zauważyliście jakieś objawy przebudzenia?…ja niestety nie! Wystarczy, że przejdę się wieczorem po okolicy – we wszystkich oknach szyby niebieskie od telewizorów!!!…najgorsze jest to, że z kim nie pogadasz, to wierzy w te telewizorskie bzdury…

    Lubię

    • Roni7 pisze:

      Masz rację ja natomiast widzę nie poprawę a pogorszenie stanu marazmu i uśpienia nawet w mojej rodzinie.

      Lubię

    • Roni7 pisze:

      Ja już dawna mówię że ten kraj i te społeczeństwo jest już stracone będzie tylko gorzej a potem tylko płacz i zgrzytanie zębami, jak było przed II wojną też byłą rozpusta i róbta co chceta i wiadomo jak się to zakończyło

      Lubię

    • grzegorzadam pisze:

      Oko! całkowita zgoda…

      Lubię

    • super duper pisze:

      Żadnych rzeczywistych objawów, 90% otoczenia ględzi wg tej samej linii wytyczonej przez tvn/ radiozet / onet/ natemat wybiorcza/ newsweek. Różni ich właściwie tylko forma przekazu jaki wybierają (wiadomo: starzy głównie tv + radio, młodsi raczej www), ale to przecież jak wybór między praniem mózgu w 40 a 60 stopniach (kolejność dowolna) 🙂 Nie umiem już nie wiem jak z nimi dyskutować. Od pewnego czasu myślę że niech już przyjdzie ta wojna (kryzys?/katastrofa?) skoro już ma być, może zadziała jakaś selekcja naturalna a co niektórym opadną klapki z gałek? Tak sobie trochę cynicznie gdybam:)

      Lubię

    • mpkfa pisze:

      W okół ci niby ‚oświeceni’ głoszą o tym wzroście świadomości i innych pierdolamento a jednak widać zupełnie coś odwrotnego. Mam podobne obserwacje do Was. Dno, kretynizm, ignorancja. Toniemy w bagnie stworzonym przez bandę idiotów, którymi kieruje materializm, popędy i nałogi. Jak obserwuję tą wszechobecną patologię to mi ręce opadają. To społeczeństwo nie ma tożsamości, o godności nie wspominając. Ponadto to głoszenie peace love, to jest bardzo podejrzane. Wszystko to wyłącza czujność i gotowość. Jasne ! Siedźmy pełni miłości na dupach i czekajmy na wielkie przebudzenie i najlepiej nadstawmy drugi policzek. Zarówna biblia jak i Ci cali ezoterycy po prostu usypiają czujność moim zdaniem. Nie liczę na cud ! Tu potrzeba działania osób które mają świadomość i to konkretnego działania. Czuję gdzieś wewnątrz głęboko, że coś by sprzyjało w takim działaniu. Nie jest nas wielu a jednak mamy spore szanse, tak czuję.

      Lubię

      • Roni7 pisze:

        „Zarówna biblia jak i Ci cali ezoterycy po prostu usypiają czujność moim zdaniem. Nie liczę na cud !” – brawo brawo i jeszcze raz brawo właśnie znalazłeś kluczowy element układanki tego systemu. Zwodzenie, usypianie i zmiękczanie serduszek o to chodzi w tym globalnym teatrze.

        Lubię

      • Roni7 pisze:

        „W okół ci niby ‚oświeceni’ głoszą o tym wzroście świadomości i innych pierdolamento a jednak widać zupełnie coś odwrotnego” – bo to jest właśnie całe sedno działania NEW AGE czyli chrześcijaństwo bis. Odwracanie uwagi, zmiękczenie serduszek, brak jakiejkolwiek logiki już nie wspomnę o bujaniu w obłokach. Eh niczego się ludzie nie nauczyli. Tyle lat i nic

        Lubię

      • gmo zabija pisze:

        Jakby lehici sobie new age zapodali to by ich robactwo mongolskie zjadlo z.paznokciami wlacznie, w astralu tak samo walczymy jak tutaj, michal aniol petseusz to dzielni inteligentni woje , to nie swieci jak nam jezukatole wciskaja ratowali nam dupy setki tazy pomyslunkiem i walka tzw misja perseusza chociazby gdzie.pogonill reptylstwo daleko poza naszymi granicami niestety wszystka wiedze zydokatole spalili a metalowe tabliczki przekuli na pasy cnoty zapewne, katole to nie woje to cipy wolowe tylko sa zdolni do obrony religi a swoja rase maja za nic miepokladam w tym tlumie za duzo nadziei

        Lubię

        • Roni7 pisze:

          ” katole to nie woje to cipy wolowe tylko sa zdolni do obrony religi a swoja rase maja za nic miepokladam w tym tlumie za duzo nadziei” – coś w tym jest jak podwyższano podatki albo wprowadzano trujące szczepionki już o ustawie 1066 nie wspomnę to była cichosza ale jak chcieli zdjąć krzyż s sejmu albo rozmawiać o przyszłości religii w szkołach powiadam rozmawiać a nie od razu wyprowadzać to było wielkie aj waj

          Lubię

        • gmo zabija pisze:

          roni zydokatole to stado narkomanow owszem można je podstępem wykorzystać np do walki z arabami tzw islamem, oni wszystko rozumieja tylko w kategoriach religi, dla nich biblia to ksiazka kucharska, poezja,historia nauka astronomia no dosłownie wszystko nawet mechanicy katolicy naprawiają samochody na jej podstawie podobno jak się czyta od końca co drugie slowo to wychodzi obsluga BMW a jak co trzecie to fiata -_-

          Lubię

        • grzegorzadam pisze:

          Lubie taki humor wieczorkiem! 🙂

          pozdrawiam !

          Lubię

        • gmo zabija pisze:

          -_-

          Lubię

  11. kelthuz pisze:

    Konfederacja z Bialorusia (Wielka Litwa) bylaby nowa manifestacja Rezczpospolitej Obojga Narodow a Miedzymorze maniefestacja Lechickiego Imperium

    Lubię

    • grzegorzadam pisze:

      KoD-y i inne smrody szykują nam z Białorusią i Rusią wojnę!
      Ale pomysł zgodny z prawdziwą racją stanu..!

      Lubię

      • Rozsądna Anna pisze:

        KOD = Komitet Obłąkanych Debili takie jest moje rozszyfrowanie tego skrótu,nic dodać nic ująć.

        Lubię

        • grzegorzadam pisze:

          Oni nie są obłąkani.
          To banda przegranych frustratów!
          I dalej mają parchów z tv za sobą.
          Wczoraj rozmnożyło im się na pochodzie z 17 tysi do 50!

          Lubię

        • Rozsądna Anna pisze:

          Może i nie są obłąkani ale tak się zachowują,srają do własnego gniazda,a ktoś,kto sra do swojego gniazda nie jest godzien go zamieszkiwać i tyle w tym temacie,jak im tak niewygodnie,to niech
          poproszą makrelę,może ich jeszcze gdzieś u siebie upchnie.

          Lubię

        • grzegorzadam pisze:

          Anno, ‚łuny’ nie sraja do swojego gniazda tylko do naszego!!
          Przyjechali w 1944, i tak sobie srają, w bonusie nas okradając!
          To jest tragedia..
          Trzymaja nas za gardło, możęmy sobie ‚ino’ popisać na necie..
          Dopóki pozwolą! …………………

          Lubię

  12. Sanctus Diavol pisze:

    http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/czy-obroncy-zmowy-okraglostolowej-wywolaja-wojne-domowa-w-polsce
    „Można podejrzewać, że nagłe protesty społeczne, zaledwie po kilku tygodniach rządów nowej ekipy, są inspirowane przez siły Polsce nieprzyjazne. Wielu publicystów nazywa rzeczy po imieniu twierdząc, że odpowiada za to tak zwane „stronnictwo pruskie”, które utraciło wpływy wraz z wyborem PiS, czyli „stronnictwa amerykańsko-żydowskiego”. Prawdopodobnie wszystko to są partie polityczne kontrolowane w jakiś sposób z zagranicy. Mamy więc klasyczną analogię do czasów saskich.”

    Lubię

  13. Sanctus Diavol pisze:

    http://alexjones.pl/aj/aj-polska/aj-publicystyka/item/73182-duda-z-menora-w-rzyci-czyli-od-chanuki-po-ramadan
    „Pan, panie Duda, kradniesz Polakom dusze i nadzieję. Jesteś pan zwykłym zdrajcą i bądź Pan łaskaw nie wycierać Rzeczpospolitą żydowskiej dupy, a chanukowego światła niech Pan życzy palestyńskim dzieciom, na które spadają chanukowe, koszerne rakiety.
    Hańba!
    Wstyd i hańba!
    Pozostaje zapytać, kiedy pan Duda ogłosi Ramadan, co byłoby chyba zasadnym z uwagi na to, że Polskę zamieszkują także muzułmanie, a ich populacja niebawem będzie wzrastać w błyskawicznym tempie.
    Może jednak nie trzeba oficjalnie ogłaszać Ramadanu w naszym kraju, bowiem jak przeciętny Kowalski od dekad pościł, tak pości nadal.”
    ….
    Korwin miał rację zarówno co do PO jak i PIS … Bowiem dla mnie żadna z tych partii nie chce dobra dla Polski, o czym dobitnie powiedział generał Petelicki- „Wojna polsko-polska jest na rękę i PiS, i PO :”Ja zostawiam na boku spór na linii Donald Tusk – Jarosław Kaczyński, czy wcześniejszy spór Donalda Tuska z Lechem Kaczyńskim, bo to jest amerykański wrestling, na który frajerzy kupują bilety, licząc że któryś z zawodników zrobi sobie krzywdę, a to są zapasy tak ustawione, że nikt sobie krzywdy zrobić nie może.” – Gen. Sławomir Petelicki …

    Lubię

    • Jarek Kefir pisze:

      Tylko że po 10.04.2010 to się wszystko zmieniło.

      Lubię

      • Sanctus Diavol pisze:

        Zważ na fakt daty śmierci Petelickiego, to był zaledwie 3 lata temu, kiedy „musiał popełnić samobójstwo”. Człowiek, który założył GROM, czyli elitarny oddział komandosów, wysyłanych przez NATO na misje w czyim imieniu, Polski? … „Czy Grom służył Polsce ?
        „Razem z terrorystami amerykańskimi wykonywali zlecenia. ONZetowskie łotry.”
        „Jednostkę spec. Grom powołano przede wszystkim do ochrony Żydów wyjeżdżających z ZSRR (może palił im się grunt pod nogami, jak niektórym u nas w 1968 r.) przez Kraków dalej w świat. Niestety wielu ‚uszczęśliwiło’ Polskę zostając u nas na stałe i to my ich utrzymujemy wypłacając emerytury.”

        Kto wie, czy Petelicki nie miał wiedzy o „Smoleńsku”, za co przypłacił życiem. Dlaczego obecnie Duda nic nie mówi o ustawie 1066!, że to był zamach stanu przez PO, dlaczego tego PIS nie nagłośniło tego opinii publicznej? Dlaczego Duda podpisał ustawę szczepionkową? No i dlaczego Duda żydów tak łaskawie przyjmuje w polskim pałacu prezydenckim?!…

        Lubię

        • Roni7 pisze:

          Musiał ich wysyłać na misję zagraniczne bo inaczej „by się tutaj nudzili” a wiadomo jak taka elita komandosów się nudzi to wiadomo że może obalić każdy rząd dlatego wysyłanie ich na misje zagraniczne było wentylem bezpieczeństwa dal kolejnych zdradzieckich rządów,

          Lubię

        • devingo pisze:

          nie martw sie Petelickim ,ktory sluzyl ubecji,w usa po koniec lat 70 byl zakamuflowanym tajnym agentem ,rozpracowujacym polska opozycje.Petelicki nie jedno mial na sumieniu a GROM byl zalozony tylko i wylacznie do eskortowania rosyjskich zydow przez Warszawe do USA.NA Okeciu stacjonowal Dziewulski (zyd) ,ktory wszystko nadzorowal.Petelicki mial wiedze i co z tego,bylo po zlej stronie i tyle.

          Lubię

        • gmo zabija pisze:

          czy do telavivu loty sa o 2 w nocy caly czas z okecia?

          Lubię

        • Roni7 pisze:

          Pierdolisz jak potłuczony oczywiście że był agentem a gdzie miał się szkolić jak chciał być żołnierzem co ? A teraz myślisz że jest inaczej co ? Nato i te sprawy z resztą po oglądaj sobie ostatnie wystąpienia Petelickiego a nie te z lat komuny komuna już nikogo poza prawiczkami z prawicy nie obchodzi myślisz że w aparacie PRL nie było światłych ludzi czy patriotów myślisz że w tej mitycznej opozycji byli sami bohaterowie zawsze najlepiej zgonić całą winę na żydów komuchów masonów czy jahve aby tylko uniknąć samokrytyki. Kto tym szabrownikom pozwolił tu wejść co ? Może krasnoludki a może szare ludziki z księżyca .

          Lubię

        • grzegorzadam pisze:

          Słusznie prawisz.. Niestety..

          Lubię

      • devingo pisze:

        Tak sie zmienilo ,ze maja miesiecznice kazdego 10 dnia miesiaca,beda sie modlic do niewidzialnego Boga,pomstowac i odprawiac egzorcyzmy a wszystko na koszt podatnika.To jakies sredniowiecze powoli sie robi.

        Lubię

  14. Sanctus Diavol pisze:

    http://alexjones.pl/aj/aj-polska/aj-polityka-polska/item/72994-andrzej-duda-niech-chanuka-promieniuje-cieplem-niech-bedzie-wielka-nadzieja-dla-narodu-wybranego
    „Chcę, aby światło chanukowych świec wyrażające nadzieję jaśniało nad całą Rzeczpospolitą Polską” – Andrzej Duda

    To mi wygląda na jakiś kamuflaż, za którym może się kryć żydomasoński rytuał, przygotowujący do czegoś, co właśnie dzieję się na ulicach syjon Wawy. PO służy chazarom szwabskim PIS usraelitom syjońskim. A gdzie są prawdziwe rządy POLAKÓW?!

    Lubię

    • Rozsądna Anna pisze:

      Czytałam kiedyś wypowiedż żydo-polaka niejakiego brzezińskiego,że tereny Polski i ukrainy staną się nowym państwem żydowskim zwanym Judeopolonia.Przecież nasz nowy już niby prezydent ma za żonę żydówkę,to jak myślisz,komu będzie lizał tyłek jak nie żydkom z usarela.
      Mam tylko nadzieję,że w przyszłym roku wszystko dla nas
      zakończy się pomyślnie.Bardzo ważne jest aby do tej pory nie dać się sprowokować do starć siłowych, POzdrajcom wewnętrznym jak i wrednym niemiaszkom i amerykańskim żydomasonom Mam takie wewnętrzne przekonanie,że my prawdziwi polacy i nasz kraj wyjdziemy z tych burd i rozgrywek
      obronną ręką.I TAK SIĘ STANIE !!!!Nadszedł czas zamknąć karty starego wieku i wejść w radosny i szczęśliwy ZLOTY
      WIEK ,co kto posiał to zbierze.I wiesz Sanctus dopiero wtedy
      utworzymy Rząd prawdziwych POLAKÓW.

      Lubię

    • Roni7 pisze:

      Jak to gdzie w Katyniu, Miednoje, Charkowie, w Oświęcimiu i na Łubiance.

      Lubię

    • Krysia pisze:

      O jakich ty rządach, Sanctus, mówisz?

      Już po miesiącu po zmianie rządu wyżywamy się na nim jak na jakimś ścierwie, które rządziło wystarczająco długo, abyśmy mogli po owocach ich poznać.
      Skoro umiemy tylko krytykować[przyznaje, mnie tez raz poniosło], a nie widzimy dobrego, nie widzimy z jakim szambem pozostawionym przez poprzednią ekipę mają do czynienia, to chociaż poczekajmy na wypompowanie fekaliów i przyjrzyjmy się co można dobrego zrobić z pozostałą po gównie budowlą, która wali niemiecko – amerykańskimi chemikaliami.

      A jeśli chodzi o pojęcie dobra. Kiedyś przytoczyłeś słowa utworu, w którym było:
      ,,chroń mnie[nas] od dobrego”
      Jeśli Sanctus utożsamiasz się z tym utworem, wyjaśnij mi powyższe. O jakie tu rządy chodzi, w których dobro nie jest priorytetem, a wręcz złem?

      Serdecznie pozdrawiam.

      Lubię

  15. Roni7 pisze:

    Michalkiewicz się kłania myślisz dlaczego wysłali te hordy do europy ? Po to aby zniszczyć tworzące się imperium euroazjatyckie i dlatego szwaby mają ból dupy te nordstreamy są tylko przykładem a jankesi nie mogą sobie pozwolić.

    Lubię

  16. oko pisze:

    …tak trochę abstrahując i nawiązując do poprzednich artykułów Jarka oraz wstawek devingo na temat Słowian – ich pochodzenia, kultury, wierzeń itd.,itp….zastanówcie się proszę: jaki cel przyświecał Hitlerowi w takim promowaniu „rasy aryjskiej” z równoczesnym wyrzynaniem w pień żydków?…może winniśmy mu przeprosiny i rehabilitację po latach? …zapraszam do dyskusji, bo temat nie daje mi spokoju-ot pojawił się ni stąd ni z owąd…

    Lubię

  17. oko pisze:

    …wydaje mi się, że miał on dostęp do prawdziwej wiedzy historycznej, że o ezoterycznej nie wspomnę i takiego fioła na punkcie białej rasy odczytuję jako potężny kompleks wobec Nas – Słowian!!!

    Lubię

  18. oko pisze:

    …broń Boże nie gloryfikuję ani nie jestem zwolennikiem nazizmu jednak przyznaję, że spojrzenie z całkowicie odmiennej perspektywy otwiera całkiem nowe interpretacje w nie tylko naszej historii….

    Lubię

  19. Rozsądna Anna pisze:

    Widzisz oko hitler jak napisałeś wyżynał zydów owszem ale tych prostych nic nie znaczących,to przecież ci bogaci żydochazarzy płacili hitlerowi za holokaust tych dla nich nic nie znaczących szmulków.Znajdż jakąkolwiek wiadomość o śmierci w holokauście bogatego i znaczącego żyda,nie znajdziesz bo nikt z tych ważych i bogatych nie zginął. Wszyscy ukryli się w usarelu.Cała historia o holokauście zydów w czasie II WŚ jest celowo pogmatwana przez samych żydów,ja nie twierdzę,że nie ginęli,ale ginęli ci maluczcy,którzy
    przynosili ujmę tym wrednym,którzy nami rządzą,a my jesteśmy zadłużonymi u nich niewolnikami.Taka jest prawda.
    Żydochazarzy nie są ludżmi,są istotami /bez duszy/zesłanymi na ziemię w celu jej zniewolenia i przygotowania jej dla ich przywódcy-boga jahwe ,który chce z całą swoją bandą wziąć
    ziemie i jej bogactwa w posiadanie.
    Pozdrawiam Anna

    Lubię

  20. oko pisze:

    częściowo się z Tobą zgodzę, ale nie chce mi się wierzyć, aby w takiej liczbie pomordowanych nie było i tych ważnych….z drugiej strony patrząc nawet i ci maluczcy jak piszesz mają nas za gojów – do służenia im jako niewolnicy, więc nie bardzo rozumiem Twoje branie ich w obronę…i tak nami pogardzają jak najpodlejszymi psami na tej planecie…odpozdrawiam

    Lubię

    • devingo pisze:

      Hitler byl masonem i robil robote dla korporacji globalnych.Zreszta gdzies pisali ,ze byl lewym wnukiem Rotchaildow ,bowiem babka Hitlera miala byc we Wiedniu u nich pokojowka no i tak to jakos zaszla z ktoryms z Rotchaildow. Wsrod dewiantow bankierskich tak to juz jest ze wszystko musi zostac w rodzinie, wiec pewnie postanowiono wystawic Adolfa jako wodza marionetke. Warto dodac ,ze kampania pchajaca Hitlera do wladzy byla oplacana przez korporacje i banki amerykanskie i wcale nie jest to tajemnica(polecam ksiazke”wojna przeciw slabym”).W BErlinie po dojsciu faszystow do wladzy,utworzono filie IBM,ktora miala stworzony pierwszy system komputerowy do ksiegowania wiezniow obozowych.Nawet dane pierwszego spisu powszechnego obywateli polskich byly tam zaksiegowane,wiec nie dziwmy sie ze niemcy wchodzac do Polski w 39 wiedzieli odrazu kto jest kto i komu kula na rynku sie nalezy.Dzialano przeciez w ramach likwidacji polskich elit,mysleli przyszlosciowo,narod bez elit jest skonczony ,trudny do odbudowania ,latwy do ulepiania.Byc moze Niemcy dane o wiezniach wlasnie z berlinskiego IBM przekazali sowieta w 39 ,gdzie latwiej bylo ustalic tozsamosci wiezniow, generalow i inteligencji przejetej przez nich i wywiezionej do Katynia i nie tylko.Samo IBM w Berlinie otrzymywalo dane z obozow koncentracyjnych o wiezniach.Kazdy wiezien mial tatuaz numer,numer ten mial swoja teczke -akta a dane o zgonach,eksperymentach na wiezniu a wlasciwie numerze latwo mozna bylo ksiegowac .Z Berlinskiego IBM dane o wiezniach wedrowaly do instytutu eugeniki w Clod Spring Harbor blisko Nowego Jorku (zalozone przez elity z Wall Street)a tam analizowano ,to co ulatwialo prace w rozoju nad medycyna . Zachodzic mogloby pytanie tylko ,,jak narod Niemiecki albo jego elity mogl zaakceptowac kogos na wodza ,kto nie byl nawet Niemcem i do tego promowac faszyzm.Widac pieniadze moga wszystko i to do tego stopnia ,ze mozna kazdemu narodowi wstrzyknac wizje o potedze i faszystowskiego wirusa a kto sie nie zgadzal z tym ,to zginal przed ,w czasie i po nocy dlugich nozy. Wydaje mi sie ze aryjski kult Hitlera wynikal z wiedzy jego mocodawcow o slowianach i raczej ten aryjski typ promowany przez faszystow byl takim wytrychem dalekosieznym ,narzedziem obnazenia i ponizenia slowian w przyszlosci.Skoro Niemcy wyobrazmy sobie sa odpowiedzialni za holokaust i najgorsze niegodziwosci a cechowaly ich wlasnie te aryjskie genotypy o niebieskich oczach,blond wlosach lub podobnych cechach to taki wyglada moze byc dzis pewnego rodzaju przeklenstwem. Ktos ulozyl program parti faszystowskiej,w celu ograbienia i wymordowania ludow europy-slowian ,ktos za jakies i kogos pieniadze rozruszal machine wojny i holokaustu rekoma Niemcow i ktos z konkretna wiedza oraz odostepem do charakterystyki o aryjskim wygladzie ,ulozyl na nowo (ale to nie bylo nic nowego)genetyczny wyglad aryjskiego Niemca a narod ten lyknal to i tego syfa zwanego faszyzmem , to automatycznie odpowiedzialnosc za czyny Niemcow faszystow przelawaja sie dzis na kazdego o aryjskim wygladzie.Jak bardzo dzis my Polacy roznimy sie od Niemcow(nie islamistow oczywiscie) ,Czechow,Slowakow,Ukraincow,Rosjan nawet Grekow a prawdziwy grek nalezy wiedziec ma niebieskie oczy i blad wlosy a nie ci popaprani z turkami o wygladzie mongolow.NIe roznimy sie wiele,kazdy bialy na swiecie ma DNA pokrywajace sie w jakiejs czesci z gupa R1A1 ,a wiadomo ze terenowo to grupa ogolnie rzecz biorac zyjaca kiedys pomiedzy Renem a URalem ale w wiekszosci miedzy LAba a morzem czarnym.Dzis kazdego z nas, za ten wyglad mozna nazwac faszysta i pewnym grupa medialnym i politycznym przychodzi to bardzo latwo.Pamietajmy ze w armi Hitlera ,wyzsza ranga oficerow sluzyl wieszy procent zydow niz niemcow ,to jak to sie stalo ze doszlo do holokaustu?Kiedy obserwuje wlasnie rozszczenia i nagonki na polakow ,ze jestesmy odpowiedzialni lub wspolodpowiedzialni za holokaust,(te niby rzekome udzialy polakow w nagonkach na zydow ,ktore opisuje Gross)to ,badzcie pewni ,ze wyglad typowego polaka z niebieskimi oczami i blond wolosami czyli rasy Aryjskiej pokryje sie z wygladem niemca rzekomego faszysty tez blondyna z albo nie niebieskimi oczami.Dzis miec wyglad slowiana oznacza wiec bycie lub byc moze potomkiem faszysty.Sam mam niebieskie oczy,moje dzieci,zona,rodzice czyli moge czuc sie jakos niepewnie,podazajac za wywodami takiego Grossa.Dlatego tez beda sie upieral ,ze ta zrecznie utkana cala machina 2 wojny i holokaustu sluzyl generalnie zagladzie slowian a nie zydow ,bo oni maja sie jakos caly czas dobrze.Wiekszosc bogatych zydow uciekala z Polski bezposredni przed 39 roku.Kiedys poznalem w Nowym Jorku lekarza nazywal sie Konstantiner,mial swoja praktyke lekarska niedaleko Wall Street.Opowiadal mi ,ze jego ojciec z matka wyjechali z Bialegostoku tuz przed wrzesniem 39 roku do Nowego MExyku w USA.Ile musial miec ow ojciec pieniadzy a byl wtedy mlodym chlopakiem ,ze kupowal juz wtedy pola naftowe w Texasie.Oni musieli wiedziec ,ze nastapi wojna i ze biedniejsi tego nie przezyja,zreszta ci biedniejsci ortodoksi sluchali sie rabinatu ,ktory nakazywal pozostanie w Polsce nawet w okresie wojny ,kiedy juz nie bylo wyjscia z tego piekla.

      Pamietajmy i nie wstydzmy sie tego ,ze jestesmy Polakami . .Slowianie przybyli z Hunami jako Biali Humowie i po rozbiciu Sarmatow i Alanow a pozniej celtyckich Gotow w 4 w.ne opanowalismy tereny do ALp i Laby(czytajcie o miejscu Lech w Alpach,rzece Lech i lechowym polu )Slowianie stali sie pogromcami Europy i z pozostalymi Hunami (dzisiejsi Wegrzy)przyczynili sie do zniszczenia Imperium Rzymskiego.Biali Chrobaci zostali do dzis na terenach dawnego cesarstwa to Horwaci jak i Serbowie potomkowie Serbow Luzyckich.Z badan wynika ze Goci nie byli germanskimi plemionami a wschodnimi Celtami,ktorych czesc bawarska zostala zgermanizowana przez Germanow z polnocy Niemiec.Dawniej myslano ze Gremanie to typowo skandynawska nacja,ktora nie posiada znacznych dodatkow innych narodowosci.Okazuje sie jednak ,ze Germanie powstali po zmieszaniu sie autochtonow skandynawskich z indoeuropejczykami i Celtami w proporcji 40%-20%-40%.W Norwegi jest prawie rowno 28% R1a1 i R1b i 40% I1a.Z tego wniosek ,ze nie bylo zadnych wiekszych ilosci germanskich plemion na ziemiach polskich i w marszu na tereny Cesarstwa Rzymskiego .Polska nie zostala wyludniona po wyjsciu Wandali i Alanow w ilosci 70tys wojow i rodzin z ziemi polsko-panonskich w sylwestra 406r.Dzisiaj w Polsce oprocz wymienionych wyzej haplogrup sa jeszcze celtycka R1b(16%),wenedzka I2a(9%),skandynawska I1a(7%) i po kilka E,J1,J2 i G. Smialo mozna powiedziec ,ze Polacy to potomkowie Wandali,Slowian,Celtow,Wenedow i malej ilosci przybyszow z Afryki (moze bedzie wiecej,oby nie)Bliskiego Wschodu i Kaukazu.Wsrod Polakow grupa R1a1 wystepuje u 57% meskiej populacji i z ktorej to wyodrebnila sie polska haplogrupa R1a1a7 ok 11 tysiecy lat temi i obecnie wystepuje u 35% naszych rodakow.Wiec niech mi nie mowia jakies typy ze nie jestesmy na naszej ziemi bo my jestesmy tu od zawsze! Ta haplogrupa u pozostalych SLowian wystepuje z mniejszym natezeniem a najmniejsze wystepuje miedzy Zbruczem a Wschodnia Ukraina ,tylko kolo Krymu i Rosji Centralnej jest ok 10%. Wobec powyzszych faktow moga nasunac sie wnioski same dlaczego nas nie lubia pewne nacje lub rasy i chetnie widza nas na zmywakach w londynie ,budowach i przy podcieraniu tylkow mlodym monglo-sasom i innym obsrancom.DLatego kazdego polityka ,posla,senatora powinno sie poddac badaniom DNA aby ustali haplagrupe,wtedy wiadomo bedzie kto jest kto i jaki ma interes wobec nas.,

      Najwazniejsza przegrana bitwa pod LEchowym Polem w Augsburgu w 955 r z rycerstwem niemiecki a wojskami Wegierskimi mogly zmusic wlasnie Mieszka do przyjecia chrzescijanstwa.Niektore zrodla podaja ,ze byl on krolem rowniez Wegier i przegrana spowodowala oddanie tronu Wegier i przyjecia chrzescijanstwa i jarzma watykanskiego.Tak powoli przyjelismy jarzmo watykanski-niemieckiego korporacjonizmu ,ktore wymazalo nam przeszlosc,historie,wiedze .Doprowadzili nad do poddanstwa i kastacyjnego systemu z podzialem na krola,ktory namaszczany byl przez Cesarza i watykanskiego biskupa a krolowie wybierali szlachte,plebanow a reszta to bydlo do strzyzenia z dziesiecina.Ukradli nam Wedy nasza wiedze ,osmieszali i doprowadzili do niewiedzy.Mam nadzieje ,ze sie obudzimy -mam przeciez najlepsze DNA R1a1.

      Lubię

      • gmo zabija pisze:

        „prawdziwy grek nalezy wiedziec ma niebieskie oczy i blad wlosy a nie ci popaprani z turkami o wygladzie mongolow” dokładnie bo grecy rasa hellenska mało rozróżnialna od slowwian scytow, no to jest ten wlasnie szkopuł jak tu być za grecja jak wygladaja jaz zydoaraby i zachowują się jak oni ne pracują oszukują bliżej im do rumonow niż do helleńskich grekow pozeusowych, wogule grecja to sztuczna nazwa nie wiem chyba rzymianie(zydzianie) takise cos wyplodzili, normalnie bylu państwo ateńskie albo helleńskie, mamy najlepsze dna z tego powodu szaraki porywają na eksperymenty genetyczne tylko czystych białych, szaraki dodaja swokje geny do naszych tworząc roznego rodzaju mongoidalne typy ma rozne plamety w tym ziemie, niedawno udało im się zrobić chinczka z niebieskimi oczami… mam nadzieje ze niedługo szaraki za te zbrodnie genetyczne zostaną unicestwieni przez zeusowych

        Lubię

  21. ajkawbenorkaw pisze:

    Ci imigranci to wcielone ofiary zbrodni III Rzeszy. Te Niemieckie Obozy Koncentracyjne wykańczając masy ludzkie spowodowały całą tę dzisiejszą sytuację, w jakiej znaleźli się dzisiejsi Niemcy.
    Słowiańscy księża jako duchowni muzułmańscy mszczą się na Niemcach za wymordowanie połowy kleru polskiego podczas WW II.
    Wojna z chrześcijaństwem spowodowała, że odrodziło się ono jako rozrośnięty islam. Ten islam mści się teraz na narodzie niemieckim.
    Jak zobaczyłem dokładnie to tych protestujących nie było wcale 50 000. Było ich co najwyżej jakieś 2 500 do 3 000. Reszta to manipulacje realizatorów transmisji. Na chodnikach zaś liczni gapie. Jak to zwykle bywa. Czyli publikatory znowu kłamią.
    Kler powinien od takich spraw trzymać się z daleka. Lemański, co ty robisz bracie? Chcesz rozdzielać Polaków? Dotąd byłem po twojej stronie. Teraz już nie. Okazuje się, że twój biskup ma rację.

    Lubię

  22. devingo pisze:

    Nie ma wojny z chrzescijanizmem ajkawbenorkaw,to wojna z bialymi solowianami ,ktora trwa mnie wiecej od poczatku 800 roku na terenie na wschod od Renu.Islam ,ktory zalal Niemcow z podkulonymi ogonami za wmowiony im holokaust ma na celu zlikwidowanie w ostatecznosci bialych Niemcow z haplagurupaR1a1(slowianska).Oczywsicie Niemca wbito w lepetyny z oni sa potomkami wielkiego narodu niemieckiego,ktorego nigdy nie bylo .To narod wymyslony przez watykanski korporacjonizm po przegranej bitwie slowian pod Augsburgiem na lechowym polu.Zreszta zaden niemiec nigdy nie przyjal by do wiadomosci ,ze moze byc slowianinem i miec cos wspolnego z naszym DNA R1a1 ,tak im wbito watykanskim batem w dusze .Mozna nawet zaryzykowac stwierdzenie ze Niemcy to schizofremiki ,nie lubiacy dazyc do odkrycia histori swego DNA.Dlatego borykaja sie dzis z islamizmem i maja swoja kanclerz ,ktora wykonuje plany globalistow z watykanu,niszczac narod niemiecki,podobno swoj. Wiec nie mysl drogi ajkawbenorkaw, ze jakis polski ksiadz wyzszy ranga lub biskup ma wolna wole i ma na sercu Polske.Polska to tylko kawalek ziemi watykanskiej a ten okresla nas dystryktem watykanskim.Islamizacja to tylko narzedzie w rekach jezuitow globalistow ,ktorzy steruja watykan ku upadkowi i wcale im juz ,na nim nie zalezy ,gdyz poddani katolicy -chrzescijanie doznajli olsnienia, ze zostali wykiwani w ciagu ostanich 1000lat i cos nie tak wogole z tym wszyskim.DNA bialych europejczykow powoli sie przebudzilo a to stalo sie niebezpieczne dla kontrolerow .Chrzescijanizm juz nie jest potrzebny, bo nie slucha sie Boga swego a islam wrecz slucha sie swego pana ,przestrzega zasad zboczonych i posluzy globalista do zlikwidowania chrzescijanstwa i bialych slowian.Jezuici -globalisci to szatanisci dla nich nie ma znaczenia system lub religi do kontroli,nawet sredniowieczne metody kontroli ludzi sa dla nich lepsze,skuteczniejsze niz te humanitarne i chrzescijanskie.To ostateczna bitwa o byc lub nie byc ,zyc lub byc niewolnikiem.

    Lubię

  23. Devingo pisze:

    Swego czasu pare lat temu ,pewnie gosc o nazwisku Rath (jest niemcem)probowal przez dlugi okres , budzic narod niemiecki.Szkoda ,ze bezskuteznie,bo gdyby sluchali Niemcy jego a nie swojej kanclerz I politykow ,moze byli by przebudzeni I nie mieli bagna jakie maja teraz.Przebudzenie Niemiec bylo by dobre dla nas ,jednak obawiam sie ,ze juz na to zapozno.

    Lubię

  24. Sanctus Diavol pisze:

    http://alexjones.pl/aj/aj-polska/aj-polityka-polska/item/73185-kod-pikietuje-pod-tk-krzycza-wolnosc-rownosc-demokracja-i-ruszaja-na-sejm-oraz-palac-prezydencki
    „Za Andrzejem Halickim i Marcinem Święcickim na marszu KOD maszerował Andrzej Hadacz, znany prowokator. Jeszcze kilka lat temu krzyczał on na Krakowskim Przedmieściu: „Tusk albo Komorowski w łeb”.

    Marsz KOD zgromadził w Warszawie kilka tysięcy osób. Uczestniczyło w nim wielu polityków Platformy Obywatelskiej. Tuż za dwoma z nich – Marcinem Święcickim i Andrzejem Halickim – maszerował… Andrzej Hadacz, co zauważył bloger Chinaski:

    „Andrzejek”, wylansowany niegdyś przez prorządowe media na najbardziej znanego obrońcę Krzyża Pamięci, został „gwiazdą” spotu wyborczego PO, wyemitowanego kilka dni przed wyborami parlamentarnymi w 2011 r. Jak oceniali zgodnie komentatorzy i politycy, 30-sekundowy filmik „Oni pójdą na wybory, a Ty?”, którym Platforma straszyła Polaków, w dużej mierze miał wpływ na wynik wyborczy. „Andrzejek” pojawił się tam dwa razy: krzyczał „Tusk albo Komorowski w łeb” (w 9. sekundzie filmu) oraz z wściekłością rzucał „Nienawidzę ich!” (w 17. sekundzie).

    Między 2011 r. a tymi wyborami Hadacz brał udział w imprezach lobby homoseksualnego, gdzie stał na podium z Januszem Palikotem. Swoje wystąpienie z tęczowej platformy zaczął od okrzyku „Słońce świeci dla wszystkich”, a zakończył deklaracją, że „każdego 10-ego na Krakowskim Przedmieściu” będzie mówił, „że jesteście całkiem przyzwoici”.

    Potem krytykował Andrzeja Dudę i popierał w wyborach prezydenckich… Bronisława Komorowskiego. „To całkiem przyzwoity, normalny wujek” – mówił w nagraniu z lutego 2015 r.”

    Lubię

  25. oko pisze:

    ….no Devingo – wywołałem temat, który pięknie nam (mi również) szczegółowo wyjaśniłeś! Jak należało się spodziewać winne wszystkiemu są elyty – nic nowego pod słońcem – o finansowaniu Hitlera czytałem na prisonplanet.pl a film z Rathem oglądałem – przyzwoity Niemiec z dużą wiedzą i odwagą, choć rodaków to on raczej nie obudzi, bo za bardzo siem słuchajom swoich „liderów”…serdeczne dzięki za ten opis „genetyczny” – rewelacja!

    Lubię

  26. jawchr2 pisze:

    To niedouczenie sie pokojowej demokracji; w RFN na przyklad polaczene partie demokratyczne w razie czego robia wiekszosc i rzadza tez jakimis ultrasami!

    Lubię

  27. Ruda'90 pisze:

    Czytając powyższy artykuł oraz wszystkie komentarze pod nim, nasunęło mi się znane chińskie przysłowie: „Obyś żył w ciekawych czasach”. Z pewnością przyszło nam w takich żyć, tylko nie wiem, czy to dobrze.

    Lubię

    • grzegorzadam pisze:

      Nie dobrze ;(
      Ale nic nie wiemy..
      Nawet terroryści pejsaci nie znają finału. Mają plany A, B, C…

      Lubię

      • Ruda'90 pisze:

        No niestety… Ale czuć, że coś wisi w powietrzu… Jak to powiedział pan Jackowski, to wszystko jest jak samochód z zepsutymi hamulcami, który jedzie tylko dlatego, że w nic jeszcze nie uderzył…

        Lubię

        • grzegorzadam pisze:

          Młodziutka jesteś ale madrze prawisz..
          Bo jesteśmy mądrzy po.. rodzicach.. A po szkołach tylko..
          Wykształceni.. 😉

          Lubię

        • Ruda'90 pisze:

          @grzegorzadam Dzięki 🙂 Co do szkół, to niestety odnoszę wrażenie, że one służą już tylko do indoktrynowania i wbijania nam do głowy masy niepotrzebnych rzeczy…

          Lubię

    • Wed pisze:

      „obyś żył w ciekawych czasach” – to nie jest przysłowie tylko przekleństwo 🙂

      Lubię

      • Roni7 pisze:

        Mamy do czynienia z globalnym biblijnym uciskiem. Teraz nastąpi III wojna światowa a po wojnie wielki globalny ucisk.

        Lubię

        • grzegorzadam pisze:

          Polskę ma to podobno ominąć, ale osobiście w to nie wierzę.
          Będzie atak na Moskwę z kilku stron, to i bufor którym jesteśmy oberwie.
          Przyjaciele czyli Niemcy i Rosja nie będą narażać swojej ziemi.
          Zobaczymy z czym wrócą z ukropii ..
          Dzieją się teraz rzeczy ważne.
          Ukropia oficjalnie wspiera Isil-e, Turcja czeka tylko na sygnał,
          Chińczyki też są już blisko..

          Lubię

        • gmo zabija pisze:

          dokładnie tak, turcja uzbrojona po żeby czeka na sygnal do zajecia grecji, rumunia bulgaria albania skopie niestety sa razem z turcja, chiny tez czekaja az stany przejma iran i syrie ale to nie problem same chiny z palcem w… torcie mogą je przejąć ale chcą żeby wygladalo ze to stany napadly a oni tylko wyzwalają je spod „ucisku” natowskiego, skad my to znamy ? skracając wszystko do jednego zdania zydoazjacj chcą zmieść białych z powierzchni ziemi, coraz wyraźniej to widać

          Lubię

        • grzegorzadam pisze:

          Sam Ruski nie da sobie z nimi rady, a taka kruszynka jak Polska (administracja) jest po stronie tych wszystkich bandytów!..
          Wypada tylko czekać na rozwój wypadków.
          Antek pojechał do Kijowa, ciekawe po co..??

          Lubię

        • grzegorzadam pisze:

          Na Europie postawiono już krzyżyk.
          Agentka Merkel palnęła dzisiaj to:

          == „Angela Merkel wzywa do obalenia Assada” to tytuł artykułu, zamieszczonego w „Deutsche Wirtschafts Nachrichten”:

          „Angela Merkel jest za obaleniem syryjskiego prezydenta. Odrzuca jakąkolwiek współpracę z armią Assada, a więc jest bardziej radykalna od rządu USA.

          Jaka jest zasadność obalenia wybranego prezydenta innego państwa? – O tym nie mówi kanclerz Merkel. ==

          Niemcy są ślepi i głusi, to będzie ich gwóźdź do trumny, resztą załatwi
          armia arabska…

          Lubię

        • Roni7 pisze:

          „Niemcy są ślepi i głusi, to będzie ich gwóźdź do trumny, resztą załatwi
          armia arabska” – co masz na myśli

          Lubię

        • grzegorzadam pisze:

          Udział w wojnie przeciw Rosji..
          Armia na razie nieuzbrojonych ”uchodźców”.

          Lubię

      • Ruda'90 pisze:

        Wed, w sumie to masz rację 😀

        Lubię

  28. grzegorzadam pisze:

    Teraz w sejmie na żywo Petru z koleżanką..

    Lubię

  29. gmo zabija pisze:

    PO miala polskie dzieci w d PIS przynajmniej probuje
    http://www.wiocha.pl/1308916,Opis-ponizej

    Lubię

  30. gmo zabija pisze:

    pis oszukal z tym 500 zl, bo na pierwsze dziecko nie dostajemy ani grosika
    http://www.wiocha.pl/1310579,100-racji

    Lubię

Skomentuj artykuł:

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

Zapraszam na moje strony na FaceBooku:

Podaj adres e-mail w celu obserwowania tego bloga i otrzymywania powiadomień o dodaniu nowych wpisów.

Dołącz do 1 127 obserwujących.

Najnowsze artykuły – zapraszam:

Partnerzy strony:

%d bloggers like this: