Okultystyczna doktryna Dugina i Putina. Paktują z tymi samymi siłami co Hitler i NSDAP

Okultystyczna doktryna Dugina i Putina. Paktują z tymi samymi siłami co Hitler i NSDAP

wojna na ukrainieCoraz więcej publicystów przełamuje tę zaklętą zmowę milczenia dotyczącą ciemnej strony Putinowskiej Rosji. Na portalach zwących siebie „niezależnymi”, czy też, niestety, na portalach „ezoterycznych” – panuje ślepe uwielbienie dla Rosji. Kraj ten, w ich opinii, ma być przeciwwagą dla systemu znanego z Unii Europejskiej i USA.

Rosję lubią zarówno katoliccy fundamentaliści (tradycjonaliści, lefebryści, schizmatycy), jak i zwolennicy teorii spiskowych, często o ezoterycznych zapatrywaniach. Dla tych pierwszych dyktator Putin ma być wyśnionym „obrońcą chrześcijaństwa” przed inwazją gender idącą z Zachodu. Dla tych drugich Rosja ma być opozycją dla tworzącego się na Zachodzie nowego ładu światowego.

Ani to, ani to przekonanie, nie jest prawdziwe. W rzeczywistości, Rosja i euroazjatycki, barbarzyński reżim tam panujący, jest wiele razy gorszy, niż zgnilizna i „miękka tyrania” znana z UE czy USA. Jest to kwestia mentalności. Rosjanie przejęli obcą Europie mentalność azjatycką, barbarzyńską, od czasów najazdów Mongołów.

Mentalność barbarzyńska to m.in. zaprzeczenie indywidualizmu, pozbawienie jednostki jakichkolwiek praw, kult jednostki i kult jedynie słusznej ideologii. Czyli najczarniejsze składniki ideologii totalitarnej. Obecnie trwa tzw, „zderzenie cywilizacji” – czyli Zachód, gdzie jednostka ma jakieś tam minimalne prawa, kontra barbarzyński wschód, gdzie istnieje tylko szara masa. Doskonałym odzwierciedleniem mentalności barbarzyńskiej w historii, był radziecki komunizm i niemiecki nazizm. Bowiem, jak mawiał sam Alexander Dugin – „Niemcy to taka Rosja w środku Europy”.

Wstęp: Jarek Kefir

Proszę o rozpowszechnienie tego materiału!

____________________________________________________________

Wojna buntownicza. Multiświadomość

Cytuję: „Jest szarą eminencją Kremla, przez złośliwych nazywany Rasputinem Putina – poniekąd słusznie, bo jest między nimi pewne podobieństwo, również fizyczne. Z autorem rosyjskiej strategii wojennej Jewgenijem Messnerem łączą go dwie rzeczy: wpływ na postawy rządzących Rosją (w tym Putina) strategów, obecność w bibliotekach każdej akademii wojennej (w tym w Akademii Sztabu Generalego FR) oraz stosunek do Polski. Rosjanie go znają – jest ich zbiorowym sumieniem i wyrazicielem zbiorowej świadomości.

Bo trzeba wam pamiętać, że Rosjanie nie są jednostkami w społeczeństwie. Są częściami jednej multiświadomości, która myśli w kategoriach ewolucyjnych, lecz nie na poziomie jednostek – raczej całych narodów. Dla której czas mierzy się nie długością ludzkiego życia, ale pokoleniami, zaś wyznacznikiem wygranej w ewolucyjnej batalii jest nie zwycięstwo w wojnie, lecz uśmiercenie wrogów i dostęp do możliwie największej ilości zasobów.

Niemcow wiedział…

Ponad kilometrowa kolejka do trumny ze zwłokami zamordowanego pod murami Kremla Borysa Niemcowa i gniewne głosy mówiące o tym, że morederstwo było polityczne, że Niemcow – było, nie było polityk znany, były wicepremier – zginął w taki sam sposób i pewnie z podobnych powodów, co Anna Politkowska, czy Aleksander Litwnienko – znaczą dokładnie tyle, co pokazały zachodnie media. Ot kilkaset osób w Rosji, które zrozumiało znaczenie tego morderstwa w momencie rosyjskiej agresji na Ukrainę przeprowadzonej punkt po punkcie wedug wskazań ‘Wojny Buntowniczej’ Jewgenija Messnera na tle niemal 200 mln obywateli Federacji Rosyjskiej, dla których usunięcie Niemcowa było czymś zupełnie naturalnym. Owszem, złym z kategoriach morlanych dotyczących jednostki, ale z perpektywy interesu państwa czymś jak najbardziej słusznym i w pełni przewidywalnym. Co więcej – większość Rosjan, również tych, którzy są dzisiaj na emigracji na Zachodzie, uważa że Niemcow zakładał, że zostanie zabity. Kto wie, może nawet się tego spodziewał…

Twarzą tej wojny od początku był Władimir Putin, nieustający prezydent na Kremlu, który wprowadzając rosyjskich żołnierzy na Ukrainę śmiał się w twarz przywódcom Unii Europejskiej i USA mówiąc, że to przecież nie są wojska rosyjskie. Nadia Sawczenko, ukraińska pilotka, która mniej więcej wtedy, kiedy kule dosięgły rosyjskiego opozycjonisty umierała w rosyjskim więzieniu. Dlaczego tam, skoro formalnie Rosja nie prowadziła i nie prowadzi wojny przeciwko Ukrainie? Przecież została pojmana nie przez rosyjskie wojska i nie w Rosji…

Współczesny Rasputin

– Imię Władimira Putina jest znane na całym świecie, to oczywiste – mówią goście największych stacji telewizyjnych w EU i USA. – Aleksandra Dugina już nie. Właściwie to na zachodzie nie zna go niemal nikt, jeśli nie liczyć tych, którzy interesują się współczesną Rosją. Aleksander Dugin tłumaczy to, co myśli Putin. Dlatego żaden wywiad zachodniego państwa nie pozwoli sobie na ignorowanie wypowiedzi i deklaracji Dugina. Dugina, który najzupełniej oficjalnie jest reprezentantem doktryny narodowej Rosji.

Putin zaś nie pozwoli na to, żeby jego doradca – od początku kadencji, czasem formalny, cześciej nieformalny – cierpiał biedę. Dugin ma carte blanche na tworzenie mediów i organizacji w Rosji i za granicami. Ma pozwolenie na nadawanie sobie tytułów, stąd znany jest jako strateg, ideolog, historyk religii. Jest również przywódcą Partii Nacjonal-Bolszewickiej i redaktorem naczelnym pism ‘Elementy’ i ‘Milyj Angiel’, redaktorem programowym ‘Arktogeja’ i koordynatorem Centrum Specjalnych Analiz Metastrategicznych. Jego Eurazjatycki Związek Młodzieży ma swoją filię również w Polsce.

Dugin na Kremlu ma pozycję podobną do tej, którą miał w Carskim Siole Rasputin. Dobrze jest pokazywać się w jego towarzystwie. Dlatego często zobaczycie go obok Mikołaja Kłotkowa, genrała-lejtanta odpowiedzialnego za planowanie strategiczne Akademii Wojskowej Sztabu Generalnego, obok generałów Piszczewa, Iminowa i oficerów Sztabu Generalnego.

Aleksander Dugin chętnie wypowiada się na temat Polski – w kategoriach jego znaczenia na Kremlu są to wypowiedzi więcej niż niebezpieczne. Oto przykłady: ‘Rosja powinna zjednoczyć się z Niemcami i stworzyć potężny blok kontynentalny’, ‘Rosja w swoim geopolitycznym rozwoju nie jest zainteresowana w istnieniu niepodległego państwa polskiego w żadnej formie’, ‘Polska nie umiała stworzyć własnej cywilizacji i musi dokonać wyboru. Myślę, że istnieje jeszcze możliwość, byście dokonali normalnego wyboru, tzn. bizantyjskiego [czyli przyjęcia dominacji Rosji – przyp. red.]. Wymaga to wiele odwagi, nonkonformizmu, nietypowych form działania, jakichś skinheadów, anarchistów, mistyków (…)’, ‘Jeśli Polska będzie się upierać przy zachowaniu swojej tożsamości, to nastawi wszystkich wobec siebie wrogo i po raz kolejny stanie się strefą konfliktu’.

Kult jednostki wiecznie żywy

Ale nie tylko słowa o Polsce czynią Dugina naprawdę niebezpiecznym. To on jako pierwszy w pełni opisał (m.in. ‘Podstawy Geopolityki’, ‘Drogi Absolutu’, ‘Misteria Eurazji’) coś, na czym Kreml opiera swoją propagandę wewnętrzną, czyli multiświadomość Rosjan, ich istnienie ponadindywidualne, które pozwalało przywódcom Związku Radzieckiego, a dzisiaj Rosji zaszczepić w tym narodzie każdą, nawet najbardziej absurdalną i unikającą zdrowego rozsądku ideę, która każe jednostkom bezsensownie szafować własnym życiem, a kiedy każą władze bez mrugnięcia okiem oddać życie swojego dziecka. Dzieci wrogów – Ukraińców, Polaków – to po prostu ofiary wyższej konieczności historycznej, dla których byłoby lepiej gdyby się nie urodziły, bo przeznaczone im było stać się po prostu ofiarami.

Dugin rozważa i promuje pojmowanie zbiorowe, co dla zwykłych Rosjan jest trudne do ogarnięcia, ale co intuicyjnie rozumieją doskonale. Człowiek – według szkoły duginowskiej, szkoły nowej w kontekście prowadzenia polityki przez Kreml – jest częścią wspólnoty, wyłącznie. I dalej – w wymiarze tego organizmu, którym jest wspólnota, ktoś musi myśleć i podejmować decyzje. Z pragmatycznych powodów nie może to być grupa, to musi być jednostka. Jednostka silna, ‘mózg najbardziej oświecony’. To ów mózg podejmuje decyzje, które społeczność powinna i będzie wykonywać. Bo tenże mózg nie działa dla siebie, ale dla całego organizmu w imię ewolucyjnej walki pomiędzy narodami, a właściwie całymi cywilizacjami. W tym kontekście w obraz duginowskiej multiświadomości doskonale wpisują się i carowie, i Lenin, i Stalin (jak go określa Dugin ‘starszy brat, manifestacja eurazjatyckości w jej wariancie komunistycznym’), i – w końcu – Putin.

Co dalej z Europą?

Zgodnie z założeniami geopolityki doradcy Putina wojna ukraińska skończy się całkowitym wchłonięciem najpierw Ukrainy, której mieszkańcy wyrzekną się ukraińskości i w topią się w Rosję (wszak język rosyjski już znają, nie zdążyli go zapomnieć, za krótko mieli państwo), potem republik bałtyckich i Polski. W przypadku Polski być może będzie konieczne oddanie części terytoriów Niemcom, czyli pozostawienie ich w granicach Unii Europejskiej. Ale to, jak dużej części, okaże się po reakcji świata na działania zbrojne Putina na wschodzie Europy.”

Autor: Paweł Pietkun
Źródło: http://3obieg.pl/wojna-buntownicza-multiswiadomosc

15 myśli nt. „Okultystyczna doktryna Dugina i Putina. Paktują z tymi samymi siłami co Hitler i NSDAP

  1. nie ma nad czym plakac. czy ci ci. jeszcze troche tej obrony europy przez zachod- a europa sama zniknie. a dugin ma czesciowo racje niestety. polska mogla temu zapobiec.ale… przepila swoje panstwo . polacy dowiedli ze – sprzedadza ojczyzne . na samo slowo zachod. dzis wychodzi ten kult zachodu. ci czy ci jeden ciul. teraz ma pam np. spraqwe szkól. ze nauczycielka – plastrem usta zaklejała. ale niech pan nie bedzie naiwny panie kefir. ze m edukacji chodzi o dobro dzieci. to ze nauczycielka zle zrobiła to jedna sprawa. ale.. gdyby tam np. siedzial transwestyta i uczyl genderu – tote same media co chca niby dobra – by klaskały wtedy. tak ze wszystkim. usa rosja, chiny . niech sie i pozabijaja. a nam dadza spokoj. wreszcie polska. .. a coz nam z takiej polski. a czegoz tu bronic. bezrobocia? stołkow dygnitarzy. ?/ opasow koscielnych? a olac to. ja czy za rosje czy usa .. walczył nie bede. dobrze jednak gdy.. 2 kraje sa silne . a nie tylko jeden. wtedy oba trzymaja sie w szachu. pozdrawiam serdecznie.

    Lubię

  2. Juz pisalam i powtarzam, Kefir wylej sobie kubel zimnej wody na swoja rozgrzana do bialosci z nienawisci glowe. Laczysz ze soba dwa kontrasty: Dugina i Putina wrzucasz do jednego wora. Dugin jest zagorzalym skrajnym prawicowcem i nalezy do 5 Kolumny stworzonej i oplacanej przez USA do rozsadzenia Rosji od srodka. Jego wypowiedzi maja na celu podzeganie do wrogosci przeciw Rosji a szczegolnie przeciw Putinowi. I Ty sie na to lapiesz jak mucha na lep! Dugin nie jest zadnym doradca Putina i na jego polityke nie ma zadnego wplywu. Co Dugin wygaduje, Putin nie moze brac za to odpowiedzialnosci. Ale gdyby sprobowal go zamknac to caly swiat bedzie przeciez wrzeszczal (z Toba na czele), ze Putin jest dyktatorem, ktory przeciwnikow zamyka do ciurmy.
    Przeczytaj i obejrzyj sobie link, ktory zamieszczam ponizej i przestan zagrzewac do 3 wojny na terenie Europy, po ktorej z Polski nie bedzie czego zbierac do kupy!!!
    Jak nie znasz niemieckiego to wlacz sobie translater albo odszukaj wypowiedzi Friedmana po angielsku, bo w Polsce jakos nie znalazl sie nikt, kto zwrocilby na to spotkanie w Chicago uwage. USA chce wojny a Ty do niej swoimi kretynskimi wypowiedziami mocno zagrzewasz! Opanuj sie!!! Nazywaj mnie ruskim trollem czy jak chcesz, ale sie OPANUJ!!! Odgrywasz oswieconego a jestes slepym debilem kopiacym dolki pod saba samym!!! I zebys wiedzial: ja nie gloryfikuje Putina ale jest on obecnie jedynym na tym kontynencie politykiem, ktory ma smialosc postawic sie swiatowej hegemonii USA razem z ich NWO. Czy Ty tego nie mozesz skapowac??? Przyparta do muru Rosja (wedlug scenariusza Friedmana przytoczonego na konferencji w Chicago), NIE BEDZIE MIALA iNNEGO WYJSCIA I BEDZIE MUSIALA WEJSC W WOJNE, KTOREJ NIE CHCE!!! Ameryka ZMUSZA tez NIEMCY do trzymania ich strony, bo inaczej i z Niemcami bedzie tez wojna. Z krajami bylego Ostbloku USA nie ma zadnych problemow, bo sa juz w ich kieszeniach i robia to co im Ameryka robic kaze i to bez mrugniecia okiem. To, ze taka Polska stalo sie kolejnym stanem USA i przestalo byc krajem suwerennym nikomu w Polsce jakos nie przeszkadza, prawda? Tyle, ze Polska i Polacy dla USA nie maja zadnego innego znaczenia jak przyczulek strategiczny, ktorego zadaniem jest wzmacnianie hegemonii amerykanskiej i ktorych krew moze byc temu celowi spokojnie poswiecona. Zobacz sobie mapke, tez przez Friedmana prezentowana, na ktorej zaznaczona jest strefa buforowa miedzy Rosja a Niemcami, w ktorej centrum znajduje sie wlasnie Polska. Myslisz, ze co to dla Polski oznacza???
    Mapa „Intermarium” tu: https://www.google.at/search?q=intermarium+friedman&client=ubuntu&hs=5TL&channel=fs&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=fgYLVcnIH8P0UKCjhJAL&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1084&bih=533
    Tu masz „The Chicago Council on Global Affairs” z 4.02.2015 z wypowiedziami George Friedmana wraz z opracowaniem tekstowym po niemiecku:
    http://www.contra-magazin.com/2015/03/klartext-aus-amerika-fuer-uns-in-den-krieg-oder-krieg-mit-uns/

    Lubię

    • Ostrzegam. Jeszcze jeden raz będziesz promował/a Putina i bolszewicką propagandę – i będzie ban. Następnego ostrzeżenia nie będzie.
      P.S. – Dugin jest jednym z najważniejszych osób nie tylko na Kremlu, ale w całej Rosji. Dowody przeciwko niemu są oczywiste, tak, jak 2 + 2 = 4. Ewidentnie manipulujesz, zakłamujesz rzeczywistość, mówisz, że to, co widać na kilometr, tak naprawdę nie istnieje. Kierujesz się emocjami i ideologią – ślepym uwielbieniem dla Putna i Rosji.
      Ja też kierowałem się emocjami zamiast logiką i nie znałem wszystkich faktów – i popierałem Rosję, czego się teraz wstydzę. Ale poznałem nowe informacje, nowe fakty, i zweryfikowałem swoje postrzeganie Rosji i świata. Tak, to jest możliwe, chociaż to trudne, i uczeni jesteśmy całe życie czego innego.

      Lubię

      • Jesli jestes piewca Transformacji to powinienes byc konsekwentny i pisac takie artykuly, ktore zagrzewalyby innych do POKOJU a nie do WOJNY. Jeden czy kilku politykow nie stanowi calosci jednego narodu. W Rosji zyje wiele milionow ludzi, w Polsce i innych krajach europejskich tez. I to o tych zwyklych ludzi mi chodzi, o takich jak Ty czy ja, moje dzieci i innych ludzi dzieci. Uwazasz, ze ci, ktorzy daza do konfrontacji zbrojnych maja tych ludzi na uwadze??? A Ty sam??? Nie wiem czy zweryfikowales tez podejscie do NWO i kochasz teraz ten kierunek? Co do okultystow – zapomniales o Amerykanskich? Ja nie kieruje sie ani slepym ani tym bardziej uwielbieniem dla jakiegokolwiek polityka. Nie jestem tez piewca jakiegokolwiek polityka. Przede wszystkim jestem za ograniczeniem postepujacego NWO, a to znaczy, ze Amerykanie maja wrocic do swoich domow i tam robic swoje porzadki jakie Amerykanom pasuja i przestac byc ojcem chrzestnym dla reszty swiata. NATO jest paktem wojennym i po rozwiazaniu Ukladu Warszawskiego nie ma juz racji bytu. Tymczasem, zamiast sie zlikwidowac, ciagle sie rozrasta – rozrasta sie do rangi armii swiatowej z amerykanskim swiatowym rzadem (i tak ma wygladac struktura NWO). Sami sie jawia jako dobrzy wujaszkowie a sa krwawym wilkiem przebranym w owcza skore. Z ich lap kapie krew ludzka przelewana dla ich ambicji przewodniej roli w swiecie. I bedzie dalej kapala jesli tacy jak Ty beda dla nich dobra robote wykonywali i szczuli przeciwko Rosji. Tu chodzi o Rosje, o jej olbrzymie, bogate w zloza tereny. Na tych terenach chca polozyc lape amerykanskie koncerny i nimi dla swoich zyskow handlowac. Juz im sie prawie udalo za Jelcina. Rosjanie nie mieli co jesc, nastala skrajna bieda, oligarchowie rozdrapali caly majatek i powchodzili w spolki anglo-amerykanskie. I tego wlasnie chce amerykanska polityka dla Rosji. Ma tam byc chaos i bieda a zasoby tego kraju maja znalezc sie w rekach USA: Tymczasem nastal Putin i powiedzial „niet!” w przeciwienstwie do np. polskich prezydentow, ktorzy powiedzieli amerykanskiemu kapitalowi „tak”. I dzieki temu kapitalowi mamy tak dobrze, ze budzet panstwa jest na stale rosnacym minusie, rzad musi zaciagan ciagle nowe amerykanskie kredyty, ktorych nigdy nie bedzie mogl splacic, polska gospodarka padla, stocznie wykupione i zamkniete, Polacy zmuszeni sa szukac pracy poza granicami swojego kraju, bieda postapuje, wiekszosc grzeznie w kredytach, ktorych tez nie moga splacic, itd. Wystarczy popatrzec na Grecje czym sie konczy przyjazn z amerykanskim kapitalem. Ale tego wszystkiego juz nie widzisz bo USA serwuje Ci we wszystkich mediach, ktore tez z amerykanskim kapitalem sa powiazane, obraz „bandyty Putina”. Znasz taktyke zlodzieja, ktory wlasnie kogos okradl i krzyczy „lapcie zlodzieja” pokazujac palcem kierunek, w ktorym rzekomy zlodziej uciekal?
        Prezentuje Ci liste wojen amerykanskich po II wojnie swiatowej:
        Chiny 1945-46
        Korea 1950-53
        Chiny 1950-53
        Gwatemala 1954
        Indonezja 1958
        Kuba 1959-60
        Gwatemala 1960
        Kongo Belgijskie 1964
        Gwatemala 1964
        Republika Dominikańska 1965-66
        Peru 1965
        Laos 1964-73
        Wietnam 1961-73
        Kambodża 1969-70
        Gwatemala 1967-69
        Liban 1982-84
        Grenada 1983-84
        Libia 1986
        El Salvador 1981-92
        Nikaragua 1981-90
        Libia 1986
        Iran 1987-88
        Libia 1989
        Panama 1989-90
        Irak 1991-
        Kuwejt 1991
        Somalia 1992-94
        Chorwacja 1994 (wyłącznie tereny etnicznie serbskie)
        Bośnia 1995 (wyłącznie tereny etnicznie serbskie)
        Iran 1998 (airliner)
        Sudan 1998
        Afganistan 1998
        Jugosławia 1999
        Afganistan 2001
        Irak 2001-
        Pakistan 2003-
        Libia 2011-
        Syria 2014
        nalezy dolaczyc jeszcze Ukraine, podobnie jak kraje arabskie z tzw. „wiosna arabska” czyli rewolucjami sponsorowanymi i przeprowadzanymi przy udziale CIA.

        Lubię

        • Popieram Cię w 100% w Twoich opiniach co do amerykanów.Ja mogę nie mieć żadnego ale do nich jeżeli będą brużdzić tylko u siebie,ale rządzący w USA to są słudzy szatana Oni żywią się energiami wojny dlatego ciągle je wywołują.Jarek ma prawo mieć inne zdanie na ten temat,ale nie powinien starszyć banem innych,mających inny pogląd,Tak na marginesie,to teraz gdy kupili 53% udziałów TVN,zaczną na potęgę ogłupiać Polaków i siać złą propagandę o Putinie,

          Lubię

          • USA jest najwiekszym zagrozeniem dla swiatowego pokoju. Przez 100 lat prowadza polityke w jednym kierunku: stworzenia dla siebie nowego Cesarstwa Rzymskiego (o czym wyraznie mowi George Friedman na ostatnim spotkaniu na temat polityki zagranicznej i militarnej Stanow w lutym br.). Jestem w stanie sobie wyobrazic, ze bez ciaglego wtracania sie amerykanko-anglo-syjonistycznych politykow poza ich wlasny kraj, inne kraje sa w stanie zyc w pokojowych ukladach. Nawet z Rosja i tez z Niemcami, odwiecznymi „wrogami” Polski. NATO i amerykanski system bankowy nalezy rozwiazac, Amerykanow pogonic do ich kraju a reszta ma pracowac nad paktami pokojowymi i handlowymi na zasadzie wspolpracy a nie konkurencji. Kefir ma wyobrazenie inne – on woli kolejna wojne, ktora bedzie poczatkiem nastepnej, nastepna kolejnej i tak w nieskonczonosc. To jest taktyka amerykanska – zaprowadzanie pokoju poprzez prowadzenie wojen. A pokoj ten nie nastapi wczesniej, dopoki USA nie stanie sie nowym Cesarstwem Rzymskim a reszta swiata ich niewolnikami. Nie Putina sie boje, boje sie Obamy a szczegolnie tych, ktorzy nim (i kazdym prezydentem USA) dyryguja.

            Lubię

          • Tutaj link, z nieco innym tematem, ale poczatek tekstu potwierdza to co ja tu pisze: stalismy sie kolejnym Stanem USA. Przeszkadzalo nam byc jedna z Republik Sowieckich ale nie przeszkadza byc jednym ze Stanow USA. Zamienilismy kijek na siekierke. Moze jeszcze nie tak odczuwalna ale bedzie odczuwalna coraz dotkliwiej. Tekst napisal dr. Jaskowski na temat medycyny.

            Lubię

            • dokładnie. ale obłuda. ludzie widza tylko opakowanie. a nie reszte za zsrr polska miala jakies godne miejsce ukladze warszawskim. a za usa/? jestesmy bantustanem. poza tym?? takie chore poglady (na stan usa) ma wlasnie prawica ze swoim obludnym katolicyzmem.

              Lubię

              • i zbrodniczym kapitalizmem. i to prawicowe ideały – rozaniec i wodeczka. ohyda. nie lubie obu. wodeczka to alkoholizm i rozaniec to nuda. pomijajac juz reszte.

                Lubię

        • dokladnie. taka jrdt polityka usa. zachod był dla polski nadzieja. a co zrobił.?? dosc juz zachodu i dosc juz watykanu. dugina mozna nie lubic. ale czesciowo ma racje. przeciez… zaden niemiec ani francuz czy anglik itd… nie uzna polski za kraj zachodni. widac to po tym jak nas potraktowali. usa to łobuzy.. niech mi pan wytłumaczy panie kefir. załozmy ze pan ma racje i rosja jest zła .. ok/ (choc ja zgadzam sie z autorem tej listy czynow usa w 10000% na 100). to dlaczego u licha mam popierac ukraine i usa?? a coz one dla polski zrobiły?? w czy sa lepsze od tej rosji. ?? nie badzmy naiwni

          Lubię

  3. Po drugiej wojnie swiatowej USA stały sie imperium . Kraj opodatkowuje obywateli , imperium kraje. Jak każde imperium , zaprowadza swój porządek ,użyje każdej metody by go utrzymać znane jest to z historii . Nam się wydawało że wyrwanie sie z sowieckiej zależności prowadzi prosto do raju …. no i ostało się tylko kamieni kupę .
    A jaką wolność ma Rosja …. jej bank centralny należy do rodziny Rothschildów , część aparatu panstwa i wielkiego biznesu jest w opozycji do Putina i jest on silny siłą armii i poparciem społeczeństwa . Są plany rozbicia Rosji na mniejsze państwa czy to sie stanie …. dla umierającego imperium jest szansą na przetrwanie . Ta sytuacja nie wróży nic dobrego dla naszego kraju i dla nas samych . Jestesmy kawałkiem układanki w grze o nowy porządek świata i nic po za tym , gra jest o wszystko i może skończyć się następna epoką kamienia łupanego……….

    Lubię

Skomentuj artykuł:

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s